Mødet vil foregå fysisk i kærnehuset.
Mødepligt for alle grene/afdelinger.
Mad serveres for tilmeldte, inden mødet, dvs. fra kl.17:45
Mødestart kl.18
Dagsorden:
#A
Erfaringer fra sommerlejr og oprykning 2025
-1 hvad gjorde vi godt og vil gøre mere af ?
-2 hvad skal vi undgå
#3 alt det vi ikke har snakket om...
#B
Hvad / hvem gør hvad på sl26 ?
Vi mangler primært 2 poster.
-1 Den ene der vil være ansvarlig for gruppen & deltage på de kommunale SL møder der er op til lejren.
Her vil kommunens 11 spejdergrupper deltage & man vil få viden, som man kan dele med resten af ledergruppen.
-2 Den anden (eller samme) post handler om de GL møder, der uundværligt vil komme på selve lejren.
Der mangler vi også en eller flere til at dække disse.
Denne eller disse personer vil også fungere som GL, hvis andre ting skulle opstå.